happy birthday my gorgeous little princess


grattis på födeledagen Alexandra
för tre år sedan gjorde du din faster så lycklig att hon sprang in i (och hade sönder) en dörr med huvudet före.
Hela min bar hade suttit som på nålar och väntat på att du skulle komma till världen under hela mitt skift, en fullsatt bar skålade för dig.
Utan en större överdrift kan jag säga att en stor del av San Francisco väntade på lilla “baby Alexandra Stenmark”…
Jag och din farmor ringde varandra varannan minut för att höra om du hade kommit än, min bror och farmors son skulle vilken sekund som helst bli pappa.
Sen va du här, den vackraste lilla tjejen i världen, min brorsdotter!
Min lilla baby Alexandra Stenmark.
Nu är du en stor tjej och jag älskar dig mer för var dag som går.
Du är en underbart, helt fantastisk liten Stenmark.


3 responses to “happy birthday my gorgeous little princess

  1. Naww, jag blir tårögd pappa!

  2. Gulligt….. tårögd❤❤

Leave a Reply

